Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Hover Effects

TRUE

Yorumlar

{fbt_classic_header}

Header Ad

Önizle

Son yazılar:

latest

Ads Place

Türkiye gazetesine abonelik

Her gün Bizim Sayfa'da, Sohbet, Menkıbeler, Gönül Sultanları, Yolumuzu Aydınlatanlar köşeleri; dinimizi, tarihimizi, kültür ve meden...

onizle
Her gün Bizim Sayfa'da, Sohbet, Menkıbeler, Gönül Sultanları, Yolumuzu Aydınlatanlar köşeleri; dinimizi, tarihimizi, kültür ve medeniyetimizi tanıtan makaleler ve yazı dizileri…

Abone olan okuyucularımızın gazetelerini, her sabah adreslerine dağıtıcılar teslim etmektedir. Bir aylık abone bedeli 15 liradır.

Türkiye gazetesine abone olmak için tıklayın...
Okuyucu Danışma Hattı: 444 01 44 Mail: abone@tg.com.tr

8 Mart 2012 tarihinde Enver abiye gelen bir okuyucu mektubu:

Saygıdeğer Enver abi,

İki çocuk annesi olan bir ev hanımıyım. Eşim kendisine verilen Tam İlmihal Seadet-i Ebediyye kitabını okudu, okudukça değişti. Okuduklarını benimle paylaşıyordu, fakat ben kabul etmiyor, itiraz ediyordum. Bir tek bu kitap mı doğru diyordum. Tabiî sürekli kalbim huzursuzdu, ağlıyordum. Rabbimi bulmak, Ona itaat etmek istiyordum. Doğrusunu göstermesi için Allah'a dua ettim. Zamanla bende de değişmeler oldu. Osman Ünlü hocanın sohbetlerini dinliyordum. Bu kitaptaki bütün bilgilerin nakil esas alınarak yazıldığını anladım. Kitabı okumaya başladım. Eşim de Türkiye gazetesine abone olmuştu, gazeteyi dört gözle bekliyordum. Gazete gelir gelmez hemen Bizim Sayfa’yı okuyor ve etrafımdaki eşe, dosta veriyordum. Ben de gazeteyi alıp birileri okusun diye çırpınmaya başladım. Gazeteyi ona buna verince, bazı uygunsuz kimselerden tepki almaya başladım. Ama azmim kırılmadı hiç…

Samsun’da, İhlas Öğrenci Yurdu’nda çalışan kimselerin hanımlarını buldum. Doğru yoldaki kardeşlerimle tanıştığım için ne kadar sevindim, anlatamam. Eşim de bu arkadaşlarla tanışıp Ahmet hocadan Kur’an öğrendi. 11 yaşındaki oğlumla beraber Tebareke’yi ezberlediler. Oğlumu okutmayı, bu vesileyle salih arkadaşlar edinmesini, dinine hizmet etmesini çok istiyorum.

Mahallemizde oturan komşuları topluyor, gazeteden, kitaptan onlara okuyarak sohbet yapıyoruz. Sohbetlerimiz, büyüklerin bereketi ile çok güzel geçiyor. Gazeteye abone ettiğim arkadaşlarım da var. Çok şükür, dua ediyorlar bize.

M. Öztürk – Samsun

Enver abi, bu mektubu okuyunca, (Sevinçten ağlamamak mümkün değil. Bin kere maşallah. Hayırlı ve mübarek olsun. Bize de dua etsinler) demişti.
Sosyal Sorumluluk Projesi

Hiç yorum yok

Sorularınız Dinimiz İslam hocaları tarafından cevaplandırılacaktır. Lütfen suallerinizi: dinimizislam2@gmail.com mail adresine gönderiniz. Teşekkürler.

Ads Place